ahli sarcasm

Monday, November 29, 2010

everyone got their own dream:)

rini aku ngan kengkawan aku g queensbay.
tengok wayang.. nak tau cite pe yang kitorang tengok?!
cite katon, rapunzel. ahahahhaah <ha! gelak kat aku!>
yela, da besa2, tgok cite katon ag an. rapunzel lak tuh. hehe
tapi de aku kesah korang nak cakap pe kat kau?! ahxx
tadi kitorang tengok ni gune 3D version.
de musical2 lagi! h0o~~
agak bes laa.. feeling gtuh!
n cite ni cam cite rapunzel yang lepas la, tapi grafik n jalan cite die lagi mantop doeh! <kantoi tgok rapunzel. heh>
cam bese la, cite ni kesah ttg sorang puteri raje yang de impian die sendiri; nak tgok dunia luar.
konklusinye, she's got a dream, n everyone got their own dream.. :)
nak tau lebih2, tengok la sendiri.. =P
so, ni la pic2 kitorang mase tgok movie tadi..
muke2 bahagie sebelom kena kerah wat keje. hee

haha.. poyo kan?? semangat gile nak g tengok movie.
yela, da lame kot ta g tengok movie selepas demam exm melanda.. hah
pas je tgok movie, tengok2 penang suda ujan~~ <bese la penang an>
yang tale blah nye, odw nak balik desa, suasane cam cameron highland gtuh!
sangat tale blah!
ni r photo2 nye..






USM>Cameron Highland







bes gile cuace mase ni..
kitorang pe lagi an, posing abeh r.. hah
ala2 winter sonata gtuh! wah!!
ujan yg turun d'ebaratkan cam salji la..
=P


ftnote: 4.5* out of 5 for rapunzel. hahaha

0 25 SARCASM BERKATA-KATA: