ahli sarcasm

Monday, November 22, 2010

malang ta berbau doh!

raye aji aku ton ni agak "parah" gak laa..
aku eksiden!
can u plis imagine dat??
aha
tapi tade la teruk sgt..cedera kat kaki jek..
tapi ni pglaman pertama aku eksiden.
agak nak pitam gak la pas kena tuh.
mase tu aku nak g uma kawan lame.
kawan mase skul dulu2 tuh.
ni kali pertama aku g uma die..
n kali pertama gak aku terlibat ngan eksiden.
tragis2!!
tapi bukan aku yg bawa moto.
<seb bek sbb aku pon tade lesen! hehe>
aku tumpang kawan aku jek..
seb bek kawan aku tu tade pe2.
aku ta kesah.
da mende nak jadi an..
nak wat cane.
bab orang tua2 kate, "malang ta berbau".
agak cuak gak la tgk muke kwan aku tuh.
tapi aku cakap kat die, tade pe2..
sian gak la..
hehe
tapi yang paling ku sakit ati,
"budak2" yg langgar kitorang tu, lari camtu jek.
nak je aku belasah.
bagi rase sikit cane aku rase an.
hurm,
untuk ubat sakit aku tuh,
malam tu aku ajak mak aku makan yong tau fu kat bomba.
kalo orang taiping, tau la pe mende "bomba" tuh.
mmg terbaek r yong tau fu die..
kurang sikit la sakit aku tuh..
heh 

yummy2!!

dari penuh pinggan tu,
sampai la lincin cani! hehe
peberet la katakan!
so skg da ok da kaki aku neh.
cuma tale b'lari je lagi!
ahah
alhamdulillah~~
agak fobia gak la skrg ni kalo aku nengok moto2 yg laju kat sebelah aku klat jalan raye
tapi mende2 tu, bese la an.
*)

0 25 SARCASM BERKATA-KATA: