ahli sarcasm

Monday, December 13, 2010

hey guys! skg aku da tukar template.. 
so, korang2 le la komen kat entry aku pasni.. 
cz sebelom ni, aku gune template laen, n template tu tale komen.
ta tau nape tapi aku suke sangat ngan template aku sebelom ni.
hehe. <over!>
aku pon ta tau nape kaler theme aku wane coklat. 
bagi aku, santek la kot. hihi.. 
cume aku ta tau nak tukar gambar aku kat atas sekali tuh. 
nak bagi gambar aku tu cukup ruang atas.. 
cam blog tengok la, or ni pon santek :) 
tak pon, aku pon cam tertarik gak nak wat kolaj cam blog ni; nampak kreatif!
nak gune photoshop, aku ta bape pandai.. 
ish korang! jgn gelak kan aku weh. sedeh oo.. sob3.
<<budak baru belajar>> 
hmm, kalo de pe komen or penambahan idea, sila la yek. 
aku mmg perlukan sekarang ni. hehe
tenkiu so much! :))

4 25 SARCASM BERKATA-KATA:

..tapi bukan aku.. said...

plis help me..
:(

llen0 de vida said...

hak3..wah!saya nye bl0g ade gak la!kuang3 :D
terharu2 :)
erm..ade picasa x kat ur lapt0p??wat c0laj kat ctu..pastu try upl0ad..kal0 xmuat,resize blk c0laj tu..agak2 bley x?? :D

..tapi bukan aku.. said...

haha.. tah nape jari ni t'click u nye blog.. hihi. tahle. ta explore pon lagi laptop ni haa.. tape2, balik usm t, u aja i k.

..tapi bukan aku.. said...

nway, try cari template kat template wbsite, tapi ternet lembab gile. brejam nak nunggu. last2, ni je yang hado! hihi