ahli sarcasm

Tuesday, December 7, 2010

mr physicist n' mrs biologist?

pe yang korang ase bile tajuk entri aku camtuh?
kelakar an? haha. bukan nye pe, aku cume nak tanye pendapat korang..
sesuai kah kalo pasangan tu yang laki nye, physicist n yang gurl nye biologist..
o si pompuan nye physicist n yang boy nye biologist?
sesuai kah?
<<gambar ta dapat disiarkan sbb ternet lembab cam siput>>
haha.. aku ta tau la. de orang cakap yang cos physics n biology ni cam pro n kontra.
ta tau pandangan korang2 ni cane an..
ye la.. cube korang bayangkan.
sorang cakap sal mende yang de sekeliling kite <i mean physics>, n sorang lagi cakap mende edop tapi tale nampak <biology>.. hee.
agak interesting di situ.
kalo da kawen <gatai ni>, cam2 le story kan,  tukar pendapat, etc..
cam kawan aku cakap, "edop ni kena variety, baru la meriah kan".
setuju ngan statement tuh. i LIKE!
tapi tade salah nye kalo pasangan tu same2 cos.
let's say cos math n math.. 
so, maybe anak die le ganti Al-Khawarizmi <tah betol ke tak aku eja ni>  an.
tak pon ganti dak kecik tuh, pe tah name die. Adi Putra kot. ha! betol la tuh:P
hmm, tapi lagi interesting kalo pasangan tu dari different jenis cos.
for example, sorang dari cos science n sorang lagi sastera.
wah! meriah lorh!
sorang cite sal formula, n sorang lagi bsastera. hihi.
so, anak2 diorang t pon cam2 jadi nye.
pe2 pon, jodoh pertemuan d tangan tuhan kan.. 
kite cume merancang, n tuhan yang tetukan. ngee~~
nway, tanx bace entri ni:)
<tah pape la an entri aku kali ni. merepek jek.>


p/s: entri ni tade kena mengena antare yang edop mahupon yang telah meninggal dunia:)

0 25 SARCASM BERKATA-KATA: