ahli sarcasm

Saturday, December 11, 2010

SALE @ bebas cukai?? :)

tarikh n mase de lagi tuh! 
snap gune fon~~ haha

currently aku kat Gerik, Perak.
mai uma akak aku cz die baru balik dari Indonesia.
so, petang tadi aku n family g tempat bebas cukai.
aku ta sure pe name tempat tu. aku ekot jek ke mana dbawa. ngeh3~~
banyak barang yang de jual kat situ..
tapi dsebabkan kitorang mase kitorang g tu da lewat petang tu, 
so kedai pon da nak tutup la.
mule2 silap tempat cz 1st place yang kitorang g tu tempat 
cam barang2 branded camtuh.
gilo baju  laki sampai rm130! haha. 
tapi mmg aku berkenan ngan baju tuh. gaga
ni la tempat tuh..

ase nye ni cawangan The Zone Suite Hotel tu kot. 
sbb tu barang die mahal2. heh

pas tsilap g destinasi, so ayah aku pon bawa la kereta g tempat yang betol.
haa... akhir nye betol gak!
kat sini la sume mende de jual.
cakap je nak ape. 
jeruk? buah? baju? seluar? sume ade.. hihi


banyak kan??

pilih2!!

nga beli kuih. tapi ta tau name kuih tu ape. 
cube korang tengok bawah ni..
.
.
.

ha! ni la kuih nyee..
tau kuih pe??

so., lepas da abeh "shopping" kat tempat bebas cukai tu, 
kitorang pon balik laa.. hehe
banyak gak buah yang family aku beli..
nak???
:P

*sok balik taiping.. :)

0 25 SARCASM BERKATA-KATA: