ahli sarcasm

Saturday, December 4, 2010

same tak??


kenal tak sape ni??
n korang cube bandingkan ngan gambar bawah ni..



same an?? <bek korang cakap same!hehe>
gambar first tu, tu la Ashwad Ismail..
n bawah tu, aku laa. heh
<saje nak nyeb0k>
ala, engat ta entri sal protokol yang aku cakap nak bace berite cam die tuh? haa.. die la orang nye;Ashwad Ismail 
<bape kali aku nak sebut daa>
bes kot die bace berite. agak natural d situ.
die jadi pmbace berita kat Astro Awani.
siang tadi aku add fb die, n die approve. 
seap post kat wall aku lagi! perghh!!
bes gile!
die post "Terima Kasih Hafiz".
haha.. so kind.
ta caye, tgk r kat fb aku tuh.
n ssape yang ta add lagi, add jela ek. heh
Ashwad ni antare journalist yang bagus gak laa di muke bumi Malaysia ni..
engat ta kes sal kapal kena tahan kat tengah2 laut tu?
kes pe tah. aku pon ta engat.
sal misi ke gaza kot.
<sory kalo silap>
haa.. die la journalist tuh.
tabik springg r!
bes kalo dapat kenal personally ngan die.
nampak agak ramah.
walopon die lahir pade '85. heh.
ni la yang wat aku ase cam nak sangat jadi pembace berita.
tapi da lari sangat dari cos aku.
s0b3:(
nway, tenkiu so much Ashwad Ismail =)



0 25 SARCASM BERKATA-KATA: