ahli sarcasm

Thursday, December 9, 2010

say no to...




"mule2, gerak kan jari anda ke kanan, kiri, kanan, kiri"
<sambil wat sore n gaye gedik iklan yang kat radio n tv tuh. hee> 
say no to... SMOKING!
derr~~
aku tak suke orang merokok!
tambah2 dak sekolah. geram aku tengok eh!
cite die cani...
tadi aku kua ngan mak aku, then nampak "segerombolan" dak2 skul.
tapi tak pakai baju skul laa. <just assume, ta fitnah k>
myb baru abeh SPM kot.
aku ase la sbb tu cam seronok semacam je an.
seronok2, tape laa.. aku pon camtu gak pas SPM ritu <ritu??>
tapi jangan la sampai nak merokok2 lak an..
tak padan ngan dak kecik!
dah tu, bawa makwe die kat belakang naek moto..
yang pelik nye, makwe die le tahan asap rokok tuh??
mak~~ tolong la weh.
kalo 'sayang' sekali pon, jangan la sampai nak
membahayakan diri sendiri.
ko tau tak asap rokok tu pon le bawe maut gak?! 
nak aku cite kat ko <makwe si perokok> gak kaa???
<<emosi>>
ngan muke selambe nye muke si perokok tu esap rokok..
sambil bawa moto ngan makwe kat belakang.
macho sangat la tuh. DAA~~
buang duit je dik oii.. cian mak pak ko bagi duit kat ko.
tak pon, kalo alasan ko yang duit tu duit ko sendiri, 
jawapan aku untuk ko; tolong la sian kat duit ko tuh.
engat senang ke nak dapat duit sekarang ni?! aish.
kalo ketagih sangat nak merokok,
pe kate aku suggest kat ko tukar habit.
ketagih coklat! haa... lagi sedap weh!
le tambahkan berat ko yang t'sedia kurus tuh :P
FYI, coklat pon le release kan tension.
ta payah la ko nak memudaratkan diri ko ngan esap mende alah tuh.
tak baek ek! tak baek~~
tah ape ko ase pas esap mende alah tuh. kelat kot.. 
<kelat tu ase cane?? aku pakat sebut jaa.. hee>
ta tau laa.. cume yang merokok je yang tau ase die cane an.
'feeling' r konon nye.
tah hape la yang diorang dapat pas esap rokok tuh.
kepuasan?? lalalalalala~~~
aku ase buang duit, de laa..
adeh! nak wat cane an..
kat dunie ni, orang macam2 jenis. n tu sume hak diorang an.
we can't say anything:)
tapi pe yang le kite wat, m'peringatkan antare satu same laen an..
entri ni bukan untuk dak2 kecik tu jaa, ni juge peringatan untuk sume orang, termasuk aku juga.. :)

p/s: "engatlah orang yang tersayang" . cewah!!




0 25 SARCASM BERKATA-KATA: