ahli sarcasm

Friday, December 3, 2010

story kat plkn dulu2..

pe yang korang rase kalo cakap sal plkn
bosan dak?! heh
tapi tu la hakikat nye mase aku mule2 dapat surat tawaran n sms jwpan dari plkn.
bengang gile kot<mule2 dulu laa>
cam2 aku cakap kat parents aku smate2 tanak g plkn ni.
orang cakap sape yang dapat plkn ni,  orang tu kurang aktif dalam koku?
eh, hello~~ aku aktif k. nak je aku cili2 orang yang cakap camtuh.
da ta dapat tu, diam la. nak jeles2 lak an. huu
aku engat ag mase tu aku form5 n aku cek samada 
aku dapat ke edak plkn tu pas aku balik skul.
da la baru balik skul mase tu n aku naek basikal g skul. 
adela dalam 4km gak. penat weh! teap2 ri aku ulang alik ke sekolah.
da la kena btolak awal n balik lak kul 4ptg camtuh.
segale panas terik, ujan, ribut taufan, puting beliung n etc.... 
sume aku da lalui. haha
<eh! bukan kite nak cite sal plkn ker?? hehe>
pas dapat je sms yang kate aku dapat tu, mood aku trus elang. 
dari penat, btambah penat jadi nye.. huu
malam tu lak de extra clus, 
so aku tgk la muke kgkawan aku yang dapat gak.
de yang sampai nangis2 tanak g. tapi puan laa.
 luckily, aku tade la sampai nangis2 k.. hah
then, dapat surat. surat tu sampai skg aku smpan..
tgok2, dapat kat kedah. adus!
gile kedah! da la panas weh..
act, kalo tanak g, kna wat medical check-up, 
dengan alasan kalo de pe2 penyakit yang berbahaye. <konon nye la>
so aku ngan sukarela nye, g wat.. huu
ngan wat muke sekupang nye kat dr tuh, at last  pmohonan pmbatalan aku ta dluluskan.
hampeh nye dr.
tu makne nye, aku sehat walafiat laa.. alhamdulillah~~ heh
so, jejak la aku kat negeri jelapang padi tuh.
aku dapat kat kubang pasu, kedah.
pas aku tau je aku dapat kat situ, aku pon buka la atlas akak aku.
mak~~ jauh gile kot!
pasrah je la an.
mase sampai je kat tempat plkn tu, 
aku ta kenai muke sesape pon weh. agak sedeh la di situ.
da la muke jurulatih cam menakutkan jek. 
takot aku eh.
nak ta nak, aku wat selambe jela. <tapi bukan control macho k>
aku pon g la bilik aku.
1 je word yang berlegar2 kat pikiran aku mase tu; buhsan!
da la pas tu aku kna g potong rambut. 
ta penah2 kena botak an.. adeh!
tapi da ramai sangat kena botakkan rambut, 
so aku wat selambe jela. tade pe yg nak dsegankan an.
n cepat gile mase berlalu. tup2, da 3 bulan aku kat situ.
<takan aku nak cite satu2 an? tanak nye korang bace panjang2.. 
ye idak? hehe>
banyak yg aku blaja kat plkn tuh.
for example; cane nak basuh baju secare manual <hehe> ,
 bdikari, berani, cari kawan baru, 
cane nak adapt psekitaran baru n banyak lagi la!
sangat suke memori kat plkn dulu.. 
n aku brani nak cakap kat sini, rugi gile ssape yg ta dapat plkn.
mesti korang cakap aku poyo an? tapi tu la realiti nye.. hhe
bukan senang nak dapat pengalaman cam kat sane.
walopon elaun die just rm450 utk 3 bulan, tapi pengalaman n kenangan yang aku dapat tu, ta same ngan nilai rm450 tuh.
its infinity! serious! infinity! huu
so aku nak tunjuk la gambar2 kengkawan yang aku rapat kat sane. 
miss gile kat korang sume! sob3

sebelom tu aku nak gak tunjuk gambar aku ni haa. hehe

ni kawan yang paling aku rapat mase kat sane. name die syakir, tapi die kua awal cz nak smbung study. so, kesunyian la aku kat sane. sedeh weh! sob3

ni pak arab kem kitorang. hehe. name die hadi n skg nga stdy kat uiam:)

walopon aku dak charlie, aku pon rapat ngan dak2 bravo..
well~~ "mesra rakyat" la katakan. hee

mase malam akhir; malam pe tah name die. ta engat :p

geng yang agak rapat kat sane gak laa.. miss u guys so much!

tengok! korang le bayangkan ta betape bahagie nye aku kat sane. heh
n skg, nak masok due taun la gak sume tu blalu pergi.
cepat kan mase berlalu? hmm

3 25 SARCASM BERKATA-KATA:

..tapi bukan aku.. said...

sangat merindui saat ini.. huu

Nuar said...

minta pergi semula la utuk kepuasan..

Qis said...

heh,,,mmg poyo pon...
mentng2 la dpt PLKN ~
><

*gurau