ahli sarcasm

Sunday, December 26, 2010

sudah kembali ke tempat asal:P

assalamualaikum sume!
aku sudah kembali? kembali ke mana??
hoho.. sudah kembali ke usm.
adehh. cuti sem aku da abeh rr.. s0deh!
ase cepat lak mase berlalu an..
masalah nye, aku nak cuti ag!
ase2 kalo aku wat rayuan kat VC nak extend cuti, 
ase2 nye dluluskan ke tak ek?
mesti ramai konco2 aku an? hihi.
tak dak keja!
n cam VC tu cam tade keje laen,
nak layan rayuan aku tu yang tah pape tu an.
aku stat cuti betol2 mase raye aji rituh. 
so, korang le kire sendiri r bape lame aku da cuti an. 
tapi dalam sume orang dok bcuti lagi tu, aku kena balik usm.
de keje nak kena selesaikan..
de gak la dalam seminggu aku kena 'penjara' dalam usm. haha..
tapi aku ta kire! aku still tak kire, nak cuti ag! lalalalalala~~
yelaa.. sape ta nak dok uma an?
taya pikir sal pape. taya pikir sal esainmen, kuiz, etc...
tgok tv jek. perghh!!! nikmat gile edop an. aha
aku tolak dari Taiping tadi dalam pukul 7 pagi camtuh.
'semangat' tak aku nak balik usm? <daaa~~~>
da la malam semalam baru nak kalut2 kemas barang.
ngan cadar aku tah ke mane.. ta sal2 kena mara ngan mak aku. hehe
berejam gak aku cari. finally, jumpe gak. atoyaii~~
so, dalam perjalanan nak balik usm tadi, kat highway, kabus tebal gile!
ase konon2 cam kat Genting pon, de gak.. Genting Highland wanna b! hhaa
siyes, mmg tebal! da la aku pon mase tu nga mamai2.. hihi
jom tengok sikit pic yang aku sempat snap tadi. heh


part one..

part two..

tebal an??
aku pon pe lagi.. dalam kereta tu, t'hangguk2 gak laa. haha
tapi aku tade la tido nyenyak cam kat uma tuh.
tido jap2 je.. 
n akhir nye, sampai gak aku kat usm 'tchenta' an..
de la dalam pukul 9 pagi camtuh:)
sok sem2 pon nak stat tapi mood aku still dalam mood bcuti.
cane????
adehhhhhh~~~

*menunggu dengan penoh harapan cuti sem2 yang kate nye panjang~~ :P



0 25 SARCASM BERKATA-KATA: