ahli sarcasm

Tuesday, January 4, 2011

Pesta Penang mali!!!

3 hinggit sahaja!
haha

ini sume muke jejaka2 harapan malaya.
calon2 dari usm induk+usm kejuruteraan..

haha.. gambar ni kitorang amik mase g Pesta Penang ritu.
disebabkan kamera nye terlalu canggih, dats y gambar nye santek cani. ahxx
rajen bebeno dak2 dari usm kejut datang 'tengok+ziarah' kitorang kat usm induk ni..
datang tengok kitorang kah?? lalalalala~~
tapi yg siannye, kitorang yang dari induk ni,
ta penah2 jejakkan kaki kat kejut tu lagi..
de gak diorang tanye..
saba ye kengkawan! kitorang akan sampai gak t keh!
siapkan red carpet untuk kitorang ek! hehe

actually, siang tu de pc fair kat usm ni.
tade mende pon..
gpon, diorang2 dak kejut ni datang sbb sesaje nak jejalan kat Penang ni an.
nak dijadikan cite, mase ni lak de Pesta Penang lak an.
kitorang ape lagi..
g la trus an.. gile kentang r permainan kat situ.
ok~~ 
aku tau aku agak 'perak' di situ sbb aku bukan dok Penang pon.
aku dok Perak la derr~~
so, ta jadi masalah pon kalo aku nak jadi 'perak' ke ape an.
s'engat aku, mase kecik2 dulu la aku penah mai Pesta Penang ni..
tu pon, pas aku tgk gambar ni sbb bile aku selak2 balik gambar aku, 
de tempat ni..
heh

kat dalam uma pe tah name die:P

lepas tu, kitorang g jejalan.
aku da excited nak maen game2 die..
sebab aku pikir, kalo makan sampai full tank, 
ta ke muntah aku pas naek game2 die tuh..
yuckss! haha..
so, aku pon makan la chicken chop.
oh! SANGAT tak berbaloi! huhu..
ta tau nak cakap chicken chop tu, 'chicken chop' ke tak..
heh. paham tak?? <<abaikan~~>>
mase kitorang makan, si Hady n Zul g maen game.
pe tah name die..
korang tengok la sendiri pic2 ni:)

cam nak terpelanting sape yang maen mende neh!
aaishh

mengape Hady cam nak termuntah jek??
hehe

agak la an..
kalo aku pon, kompom2 aku ase cam nak pengsan je maen mende tuh.
ahah. aku ta maen mende tu.
tapi aku maen mende laen.
aku maen top gun n challenger.
ala2 cam kat Genting Highland tuh.
Genting Highland wanna be~~ haha
tu pon aku ase cam jantung aku cam nak tercabut jek.. ahxx

ni top gun..
pusing 360 darjah wook!
huhu

ni challenger.
pusing2 sampai korang jadi sewel!
ahxx

pas maen due mende alah ni, aku trus jadi sewel.
jalan pon da ta betol. haha.. 
nak ase cane?? 
tunggu taun depan keh sbb pesta ni da abeh pon.
pastu, berlaku la perpisahan antare dak2 induk n dak2 kejut.
<poyo je an bunyi nyee>
sebelom aku cerite ngan lebih lanjut, 
jap nak tunjuk pic2 kitorang kat sane:)
banyak~~

kitorang mmg agak eksited sikit bab2 tangkap gambar ni!
haha

terbaek kot!


fun fair! hahah

bebudak kecik je yang takot.
lalalalala~~

ni lagi satu..
adehh~ ape la sangat! :P

selamat datang 'ke' kota padang.
dimanakah??
heh

uma antu?? rm10 ek?
dak kejut cakap buhsan! hehe

due jejaka pinggitan:P

merasa suasana kampung di 'negeri' orang.
perantauan~~
haha

apekah @__@''

weee~~

credit to Faizal:)

terbaek!!

jeruk!
nak tak?? lalalala~~


cukop2 la tuh. heh
pas penat jejalan kat pesta tu, 
kitorang pon g makan kat bukit mende tah name die.
burger die mmg terbaek r! tapi aku ta makan.
ape kan daye~~
aku tak lalu nak makan. 
sekali aku muntah badang kangg, kan susah! ahxx

dsebabkan aku je ta makan, 
so aku la jadi photographer nye!
ahxx

pas tu, kitorang g Gurney..
saje nak gune kan khidmat sepenoh nye kereta sewa kitorang!
ahaxx
k la..
Pesta Penang, jumpe lagi taon depan!
weee~~~~


4 25 SARCASM BERKATA-KATA:

iekasub said...

sye follow kamu! ^^, nice blog~ *winkwink*

..tapi bukan aku.. said...

hye iekasub..
tanx.
saye maseh baru:)
saye folo awk balik keh.
heh

Embun Pagi said...

lama giler x main2 bnda2 alah cmtu..huaa...bestnyee!!

..tapi bukan aku.. said...

@Embun Pagi.
betol2!
sangat seronok. hehe.
btw, folo la saye kalo sudi keh.
heh