ahli sarcasm

Saturday, February 5, 2011

FL pemes di belog mr right




kenal sape tu??

haa... tu la FL a.k.a Fatin Liyana.
ala... blogeer tuh.
dulu mr right ade wat entri sal beliau.
n ta sangke lak dapat sambutan hangat.
ta caye, tengok ni; FL
bagi yang baru merangkak cam mr right ni,
kalo setakat 151 readers tu, 
mr right ase cam da banyak sangat la..
ase dihargai. tenkiu!
korang jangan gelak kat mr right lak.
ta baek tau~~ huu
tape laa.. pencapaian setakat 6 bulan pertama ni.
ok kan?? hee..
so, mr right dengan bersemangat nye, save la segale peningkatan stat entri ni.
hee.. semangat an??
lalalalala~~~
tengok ni!

[146 readers] 
[1.31 am] [3 feb '11]

[147 readers]
[2.38 am] [3 feb '11]

[149 readers]
[7.05 pm] [3 feb '11]

[150 readers]
[8.10 am] [4 feb '11]

[151 readers]
[10.51 pm] [4 feb '11]

banyak an??
(eh. banyak ker??)
ni nak bagitau sat..
mr right bukan fanatik keh.
mr right cume kagum jek. hee.
kalo nak fanatik sangat kang,
ta sal2 mr right kena pancung. haha
yela.. beliau suda ade pakwe seh!
so, tale la kaco lebih2 an.
kan ritu mr right ade cite yang mr right ade kawan kat sane yang belajar 1 universiti ngan beliau kat Indonesia nun..
then, dengan rela hati nye..
kawan mr right tu tangkap gambar beliau n tag mr right dalam fb.
perghh!
terbaek r!
check this out...

Fatin Liyana

dan ni la kawan mr right tu.
credit to him:)

caye tak?
caye tak?? huu
jeles ni! serius! hee

k la guys, 
nak seapkan esainmen yang belambak ni.
geology report mr right ta seap ag ni:P
luse da nak balik usm.
malas gile nak balik, tapi nak wat cane an.
nak g menuntut ilmu, bukan nye nak meroyan.
cewahh! hee
k la, assalamualaikum:)

10 25 SARCASM BERKATA-KATA:

Annie said...

minat FL juga...she's the one that inspired me to keep writing

AmalAdhwa said...

taupek kwn kamu ni...kenal2~hahaha

mr_right said...

@Annie..
same la kite.. hee

mr_right said...

@AmalAdhwa..
ha'ah.
tu la kawan mr right.
kenal ye?

AmalAdhwa said...

yup...he's my junior~
haha

mr_right said...

@AmalAdhwa..
yeke.
kecil nye dunia..
hee.
jadi nye, kamu pon kenal la FL ni?

AmalAdhwa said...

yep....dia senior ktorg kt cni :D

Anonymous said...

heheehehehehehehehehehehe.. saya pun kawan taupek jugak .. femes la taupek ni .. kalah FL ...

mr_right said...

@AmalAdhwa..
huu.. tau. selalu jumpe tak? bes nyee~~ hee

mr_right said...

@Anonymous...
ahaha..
agak la. pasni le la masok paper cam FL lak.
hee