ahli sarcasm

Monday, April 25, 2011

"aku pernah rasa dikeji.
aku pernah rasa dikutuk.
aku pernah rasa dihina.
aku pernah rasa ditinggalkan.
aku pernah rasa dipulaukan.
aku pernah rasa dikecewakan.
aku pernah rasa semuanya.
aku sudah rasa semuanya.
dari aku zaman persekolahan.
ramai yang tak puas hati dengan aku.
semata-mata sebab pelajaran n ape2 yang diorang ta puas hati.
cakap belakang dan heboh satu hostel tentang aku.
memandangkan aku tak duduk hostel, jadi kawan baik aku sendiri yang bagitahu.
depan aku baek, tapi belakang aku tikam aku.
aku sudah lali dengan semua ni.
aku sudah masak dengan perangai orang sekeliling.
memaafkan mungkin perkara yang terbaik.
tapi hati aku sudah hancur.
dipermainkan orang sekeliling.
semua orang mungkin tak tahu ape yang aku rasa.
semua orang mungkin tak tahu ape yang aku tahu.
semuanya bagai ade pisau yang menikam dada aku.
moga aku tabah menghadapi semuanya.
hanya Allah yang tahu ape yang aku rasa.
hanya aku yang tahu ape yang aku rasa.
aku yakin dan pasti, Allah bersama aku.
sekian"



10 25 SARCASM BERKATA-KATA:

anis . said...

awat plak dah ni ?
sabaq nohh :)

nana riduwan said...

sabar ye..nana pon slalu kene macam 2.. :)

ain.johari said...

terase lak aku...
aiseh...
pyah tol kalo dah cacing...
(^________________^)

mr_right said...

@anis..
nothing;)

mr_right said...

@nana riduwan..
huu. semoga kite tabah menghadapinye okey(:

mr_right said...

@ain.johari..
tade ape yang perlu untuk ko terase.
ko tak wat pape salah pon.
aku bukan touching or ape.
ni kebenaran.
aku da ta larat dengan semua ni.
serius.

pemalas gurlz......nak rajin!!!!!!!!!!! said...

biase r tu mr right..manusia.. kte ssbo jer r..sume tu cbrn lam hdup...

mr_right said...

@pemalaz..
betol3 !
huu

nur farahin rashidi said...

be strong yer hafiz! pedulikan mereka2! kitorang sayaaang hafiz :)

mr_right said...

@farahin..
huu.
rindu gila nak lepak sesame kan ~
huhuhu