ahli sarcasm

Tuesday, April 5, 2011

semuanya berlaku dalam sekelip mata.. selalu begini:(



"aku tak tahu ape salah aku. aku tak tahu yang dalam hal ni, aku yang bersalah atau mungkin tak bersalah. takan mende yang remeh-temeh ni pon korang nak jadikan satu mende yang besar. 
kenape harus ade macam ni?
 kenape harus korang salahkan aku sorang??
 kenape aku sorang saje? 
kenape aku je korang pandang rendah dan hina? 
aku ta paham. fine.. kalo korang nak cakap aku jahat, aku terime. aku pon manusia. aku buat salah. tapi kenape perlu menjaja cerita semua. fitnah. OMG ~ plis be matured okey.. kite bukan budak kecik lagi. aku da lali dengan semua ni sebab bile nak dekat final je, mende yang same terjadi. tahla.. maybe ni memang takdir aku kot. aku minta maap sesangat kalo ade terkasar bahasa n menyinggungkan perasaan korang sume. aku ta kesah kalo korang nak pulaukan aku. tapi aku reda. Allah Maha Mengetahui. Allah Maha Mendengar. seorang kawan yang baek akan terima kawannya seadanya. terime kaseh atas segale yang telah korang korbankan selama ni untuk aku. terime kaseh bebanyak.."


ftnote: mr right tamo pikir banyak sangat tentang ni sebab nak dekat final dah. mr right fikir mungkin diorang ni stress sebab nak dekat final dah. dats y sume emo an. emosi ta stabil. honestly, mr right pon macam tuh. mr right memaapkan semua yang ade wat salah ngan mr right. mr right pon nak mnx maap kalo ade wat sesape sakit hati. terime kaseh bebanyak. mr right hanyalah seorang insan yang tidak punya apa-apa kelebihan(':


8 25 SARCASM BERKATA-KATA:

amny said...

npe2??cecite2...^^

zarifah efa pahmi said...

yang pasti ngan aku takde buat salah..jangan heran weh..janji hg boleh target dean list and focus kat study..dorang nak kacau je tue kasi kita hilang focus..btw,good luck hafiz..do the best..:)

mr_right said...

@amny..
biase la manusia an.
diorang takan paham kite selagi diorang rase diri diorang tu sempurna(:

mr_right said...

@efa..
huu.. ko tade wat salah ngan aku pon. hee. lame ta jumpe an. btw, tanx for de advice.
i'll try my best this time(:

vshnu narav said...

just be urself n dont ever feel low about urself:)

mr_right said...

@vshnu narav..
yup !
i'm being myself..
rase nak lempang2 jek ! hahaha
tade laa..
bease la. manusia an..
mmg tale nak buat ape dah ..

MarAsh said...

ulorh kakak.pedulikan mereka2 ituh!

mr_right said...

@MarAsh..
ulorhh atok ~~
okok3 !
terime kaseh ya ! haha