ahli sarcasm

Saturday, April 16, 2011

tolong jangan cari pasai noeh !

wallah !
hot kan tajuk entry neh?
mr right bukan ape.
bukan nak cakap yang mr right ni sempurna sangat sampai cakap camtu sekali.
mr right pon manusia biasa..
jadi, sebagai manusia biasa, tolong jangan menguji kesabaran mr right okey..
mr right paling pantang kalo ade insan2 yang suke wat cenggini :


-orang yang hipokrit
-orang yang suke tipu orang
-orang yang suke buat orang menunggu
-orang yang suke mengarah saje
-orang yang ta reti nak buat keje
-orang yang lupekan jasa orang laen
-orang yang suke orang suke bodek orang laen
-orang yang baek sebab ade makne
-orang yang suke sakitkan hati orang laen
-orang yang ta pikirkan orang laen
-orang yang suke gunakan orang laen semata-mata untuk kepentingan sendiri
-orang yang suke menjatuhkan orang laen
-orang yang suke buat fitnah
-orang yang suke merendahkan kelebihan/kekurangan orang laen dengan merasakan dirinye begitu sempurna=.='
-orang yang kuang hajaq
-orang yang suke menuduh tanpa usul periksa 
-orang yang suke melepaskan tanggungjawab yang diberikan
-orang yang suke maenkan perasaan orang laen
-orang yang suke lawak ta tentu pasal=.='
-orang yang suke psycho orang sampai orang tu jadi psycho !




bye !
(:



10 25 SARCASM BERKATA-KATA:

Lin Kamila said...

weh bak ar ceta,,aku nak tau gak. hot neh

mr_right said...

@Lin Kamila..
hot cam goreng pisang !
lapaq wehh ~
hha

nabiha hamzah said...

wah...
sentap mak!
eyh, apsal mak plak. mak x de kaitan dgn ini entry.
tp kan.. mak mcm kenal jerk sape yg dickpkn tuh.. ;)

mr_right said...

@nabihah hamzah..
wahah !
bahaya2 ~
jangan gtau sini mak !
aahahha

miss april said...

wow....
so hot la...
huhu..sabaq ye...
:)

mr_right said...

@miss april..
sentap tak??
haha

vshnu narav said...

aishh...rite...ak rse ak tw ape cte hot neh...ti kte meja bulat tw...huhu...n btw...bnde tu anda rembat kt tumblr sy ke??

mr_right said...

@vshnu narav..
sangat tak tahan sekarang neh.
rase nak meletop jek ! hahha
oh. HARUSLAH dari tumblr ~~
hee

MarAsh said...

apsal weh??

mr_right said...

@MarAsh..
huu. bease la an.
manusia memang camtuh.
anyway, alang-alang ko komen kat sini, ape kate ko tengok tumblr neh.
bes wok !
teringin plak nak wat. huu

http://eykahamasuba.tumblr.com/

tengok tau !!
aku ase ko sesuai buat tumblr ;)