ahli sarcasm

Monday, August 15, 2011

ISLAM IS THE ONLY WAY OF LIFE.

Assalamualaikum.
mr right tergamam tengok vidoe nehh.
dengan cerite beliau. daripada hidup beliau yang 'dulu' sehingga sekarang , bagaimana beliau mendapat hidayah setelah balik dari umrah. sangat sayup. 
sebak je dengar cerite Wardina Safiyyah:')

Mr right kenal Wardina ni sebagai pelakon bile beliau berlakon dalam Spana Jaya. da lame dahh..
mase tu mr right sekolah rendah rasenye.
dan mase tu beliau tak pakai hijab lagii..
so, mr right sarankan korang semua wajib tengok video neh.
tade alasan; 'ala.. laen kali lah' , 'ala.. bukan ade Selena Gomez ponn'.. 
hey ! no no no .. korang wajib tengok. (tetibe jadi bapak tiri kann. hee)
tiade alasan lagi. klik PLAY cepat^^


"ISLAM IS THE ONLY WAY OF LIFE"

Very inspiring kan? sebab tu mr right suruh korang tengok jugak.. moga kita semua dapat ikhtibar daripada cerite beliau. memang lama video ni tapi percayalah, korang pasti akan dapat 'sesuatu' kalau tengok video neh..
MySpace
Allah itu Maha Kuasa. semoga kita sentiasa berada di bawah lindunganNya(:

Happy Ramadhan, wassalam..


8 25 SARCASM BERKATA-KATA:

sitihanisahali said...

saya dah tgk vid ni.alhamdulillah.allah berikan hidayah kpd sesiapa yang dikehendaki.dan Allah jugak boleh menarik balik hidayah-Nya tu.

semoga kita tetap dalam keberkatan nya.

princeofgemini said...

tak tgk pun dlm tv~ so, skng tak dapat tgk lg~ internet slow~

imah said...

time imah tengok dlm tv9, sebak sangat.. rase mcm kita nih masih lagi belum sempurna..

oh man!! i adore her..

mr_right said...

@sitihanisahali

yupp. betol tuh. insyaAllah(:

mr_right said...

@princeofgemini

tape.. nanti prince tgk lagi ekk..

mr_right said...

@imah

betul tuh.. sangat sebak kan cerite beliau. huu

daim said...

alaaa~~ xde selena gomez pon~~

mr_right said...

@daim

hey, you saka pergi jauh-jauh ! HAHAHAH