ahli sarcasm

Friday, December 2, 2011

SETULUS NUKILAN MR RIGHT - REMAJA

Hello semua. Jangan keliru dan pening-pening. Jangan tekan 'x' kat hujung belah kanan tuh. Yes. Ini blog mr right tapi kali ni kita tukar mood plak. Entri asyik selalu nak serius je kan. Tape, kali ni kita relax-relax di petang jumaat. hee. Tapi pelik ada yang kata lately ni entri-entri aku asyik berbaur sedih jaa.. yeke? haha. Jangan risau, aku tak sedih, tak jiwang mane pun. Itu cuma penulisan semata-mata. Bila budak yang tak amik subjek sastera nak berkarya, gitulah jadinya=P

Okey, kembali kepada tajuk asal. Ade la dalam dua hari lepas, ada sesuatu yang 'peliks' berlaku dalam hidup aku. haha. pelik ka? Tak semena-mena aku kena beli Majalah Remaja. Kenapa? Gini ceritanya.. Honestly aku memang tak tahu langsung yang segmen review dalam blog remaja edisi kali ni ade blog Mr Right. Pada satu petang tetiba kawan blogger; Afif El Nino pm aku pasal neh. Tengah kusut-kusut balik dari kelas yang sangat panjang, tiba-tiba Afif bagitahu;

"GUA NAMPAK MACAM LU JE DALAM MAGAZINE REMAJA. HAHA"

Oke, masa ni aku dah tak keruan. Betul ke tipu-tipu sebab blog aku ni takde la hebat benau nak masuk majalah segala kan. Semua perempuan yang ada dalam kedai tu semua dah tengok aku semacam sebab beli Remaja. choi~ muka dah tebal so beli ajelah! huu

kitewww sukkkewww seemuuaaa 
covewww versionn shilaaa amzahh!



 sila beli Remaja sekarang untuk tengok Shila Amzah ! haha. 
poyo dan sila abaikan=P


Terasa cam melampau la pulak aku nak buat entry pasal neh, tapi lantak lah. Dulu-dulu ade la jugak teringin nak tengok blog sendiri masuk majalah. Asyik tengok blog orang lain ajekan.. Alhamdulillah, akhirnya tercapai jugak impian. hee. Itulah orang kata, sabar itu kan separuh dari iman. Mungkin sesuatu yang kita nanti-nantikan tu lambat dapat, walau apa jua sekalipun selagi ianya masih milik kita, InsyaAllah kita akan dapat juga. Hamboiihh! Kemain bermadah petang-petang jumaat neh. hee


Terima kasih sangat-sangat kepada pihak Remaja sebab sudi review blog mr right yang tak seberapa neh. Follower pun tak beriban.. ehhh~~ tapa-tapa. biar follower tak beriban, asalkan kita puas dengan blog kita. hehe. btw Remaja, nama aku 'Muhammad' not 'Mukammad'. hee. Anyway, thanks jugak kepada follower dan readers yang sudi baca blog aku yang tak seberapa neh. InsyaAllah, aku akan terus berkarya selagi blog ini masih wujud(: Tetiba blog ni dah tak jadi private. Jiran tetangga kat kampung pun dah tahu. homaii ~


bye !

regards,
mr right.


notablogencikkanan: sudah hampir final, jadi akan kurang blogging. jumpa lepas final semua! doakan aku ><

JEMPUT 'LIKE' DAN KOMEN(=
 

25 25 SARCASM BERKATA-KATA:

cik kumbang said...

tahniah !!!!!
tumpang gembira sbb header yg di design msk majalah hik3~
#happy blogging mr.right :D

myra abdullah said...

waaah! tahniah yeee..^-^

Pateh Adnan said...

uwaahh, kembang kempis hidung aku bace! senyum sonsorang tengok majalan nehh! hakhakhak, bajet cam aku je masuk majalah. btw congrates! ;) happy for you! kikiki

zatiey said...

wah..untonggg la..dpt masuk mjalah..

ainna baijan said...

tahniah mr rite..bila la time sy pulak ni..hehe..teeeettt!

Zakiah Adun said...

ececeh. suke nye dia.. haha. tahniah ler mr.right :D

bibi said...

tahniah hafizzzz...ak bgge ngn ko..hhaaaa

Cik Chokie said...

walaweyhh !! tahniah tahniah :) tumpang gembira gak ni :) good luck ok . miza doakan yg terbaik untk mr. right :D

nabila said...

Tahniah hafiz..

Athirah Amanda said...

haha perasan mukammad hehe.. Taniahhh youup ^_^

amny said...

wow ! bestnyeee ~ cmne2 ? nak gakkk ..heheh

mr_right said...

@cik kumbang

terima kasih CK kerana sudi buat header yang cool itu. hee

mr_right said...

@myra abdullah

thanks Myra^^

mr_right said...

@Pateh Adnan

hehe. thanks Pateh. keep blogging jugak ek!

mr_right said...

@zatiey

Alhamdulillah, rezeki(:

mr_right said...

@ainna baijan

tape tape.. sabar keh. teruskan blogging^^

mr_right said...

@Zakiah Adun

heheh. suke la jugak =P thanks !

mr_right said...

@bibi

ecewahh Bibi~ kemain. thanks(:

mr_right said...

@Cik Chokie

terima kasih banyak-banyak atas doa tersebut(:

mr_right said...

@nabila

terima kasih Nabila(:

mr_right said...

@Athirah Amanda

kan? kan?? kena saman ke tak? hahaha. demand gilaa.. thank you^^

mr_right said...

@amny

thanks Amny^^

Syafiqa said...

Salam, wowwww cayalah hafiz!!! congratz.. :D walaupun kinda back dated sbb baru nk komen, tp nk ckp congratz gak :D

mr_right said...

@SYAFIQA ..

HEE. TAPE-TAPE. BTW, THANKS SYAFIQA:)

Azham Vosovic said...

Wah congrats!

sy pon baru baru ni merasa...

tapi xda la Remaha review satu page besar mcm tu...blog sy di-review sikit je hehehehhe